من عین الف نه، مثل دالم

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

چرا محرومم؟

«بسم الله الرّحمن الرّحیم»

شاید کم پیش نیامده باشد که به ذهنم رسیده که چرا از بسیاری از خواسته‌ها و خواستنی‌ها، حتی آن‌ها که ظاهری معنوی دارند، بازمانده‌ام. چرا پله‌ای بالا نمی‌روم و تکانی نمی‌خورم. غیر از این‌که در چنین مواردی ممکن است گرفتار مقایسه‌ی موقعیت‌ها به‌جای بررسی سعی‌ها و جهت‌ها بوده‌ام، پاسخ دیگری را هم در کتاب شرحی بر دعاهای روزانه حضرت زهرا (س) استاد صفایی حائری یافتم. ان شاء الله برای دوستان هم مفید باشد!

۲ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
عین الف

شرح دعای ابوحمزه ثمالی

«بسم الله الرّحمن الرّحیم»

به‌لطف دوستان و به‌لطف و یاری خدا، هشت فایل شرح دعای ابوحمزه ثمالی برای دریافت بارگذاری شد. من قبلاً برای انتشار فایل‌های صوتی از انتشارات لیله‌القدر کسب اجازه کرده‌ام. پیش‌تر در مطالبی با برچسب «بشنو از نی» برش‌های کوتاهی از کتاب «بشنو از نی» استاد صفایی حائری که شرحی بر دعای ابوحمزه است آورده‌ام. آن مطالب از طریق پیوند زیر در دسترس هستند. ان شاء الله این مجموعه برای دوستان مفید باشد و اگر شد برای من هم دعایی کنند (نه به‌خاطر این‌کار، که هیچ نیست).

مطالب مربوط به کتاب «بشنو از نی»

فایل‌های شرح دعای ابوحمزه ثمالی توسط استاد صفایی حائری

دریافت بخش اول

دریافت بخش دوم

دریافت بخش سوم

دریافت بخش چهارم

دریافت بخش پنجم

دریافت بخش ششم

دریافت بخش هفتم

دریافت بخش هشتم

__________________________________________________________

پی‌نوشت: خدایا! تو دست ما را بگیر.

 

 

۴ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰
عین الف

دیدی شکستنی بود؟!

«بسم الله الرّحمن الرّحیم»

چندی پیش کتاب شرحی بر دعاهای روزانه حضرت زهرا (س) برگرفته از مجموعه سخنرانی‌های استاد صفایی حائری را خواندم. در شرح دعای روز شنبه تذکراتی بود که بسیار به آن نیازمند بودم و درک آن برایم بسیار خواستنی است. به‌نظرم آمد، اگر بخش‌هایی از مطالب این کتاب، البته فقط در شرح دعای روز شنبه را بیاورم، شاید برخلاف نوشته‌های کم‌مایه‌ی من برخی از دوستان بهره‌ای از آن بردارند.

۷ نظر موافقین ۴ مخالفین ۰
عین الف