من عین الف نه، مثل دالم

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

بوی بهشت

«بسم الله الرّحمن الرّحیم»

نوشته‌ی زیر اولین چیزی است که به‌عنوان داستان یا داستان کوتاه نوشته‌ام. نمی‌دانم اصلاً می‌شود اسم این چند خط را، که می‌توانست کوتاه‌تر هم باشد، داستان گذاشت یا نه. اما موقعیتی پیش آمد که نوشتم و اتفاقاً برای یک رویداد فرهنگی که بخش داستان کوتاه هم داشت، فرستادم (با همین عنوان). این وبلاگ شاید خوانندگان زیادی نداشته باشد، اما به‌گمانم اکثر بزرگوارانی که لطف می‌کنند و به این‌جا سر می‌زنند، در این زمینه صاحب‌نظر هستند و نظرشان برای من ارزشمند است. لذا بسیار سپاسگزار خواهم بود اگر قابل بدانید و بخوانید و نظرتان را، هر چه که هست، مرقوم فرمایید.

۱۴ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰
عین الف

نامه‌ای به جک

«بسم الله الرّحمن الرّحیم»

سلام به همه‌ی دوستان گرامی

میلاد مسعود حضرت ولی‌عصر (عج) را تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای همه‌ی دوستان رهروی استوار در مسیر انتظار و ظهور را خواهانم.

این مطلب به‌دعوت نگارنده‌ی محترم وبلاگ «دارالمجانین» و در چارچوب بازی وبلاگی «نامه‌ای به ...» که توسط «آقاگل» گرامی راه‌اندازی شده است، نوشته شده است.

پوزش می‌طلبم بابت تأخیر بسیار، و طولانی بودن و کم‌مایگی آن‌چه نوشته‌ام. من به‌دلیل تأخیر زیاد در نوشتن این مطلب و گذشت زمان قابل‌توجه از آغاز پویش، به‌طور مشخص از کسی دعوت نمی‌کنم. اما از هر یک از دوستان خواننده‌ی این مطلب که مایل هستند دعوت می‌کنم در این بازی شرکت کنند.

۲ نظر موافقین ۴ مخالفین ۰
عین الف

چالش یا پویش معرفی کتاب

«بسم الله الرّحمن الرّحیم»

دوست بزرگوار، آقای گوارا، نویسنده‌ی وبلاگ «حساب‌رسی» (یا «در مسیر آسمان») لطف کرده‌اند و از من دعوت کرده‌اند که در «چالش معرفی کتاب» (نمی‌دانم چالش یا پویش) که آقای میم گرامی، نویسنده‌ی وبلاگ «نوشته هام» آغاز کرده‌اند، شرکت کنم. البته حدود بیست روز از دعوت آقای گوارای عزیز گذشته است و من بابت تأخیر در نوشتن این مطلب از ایشان عذرخواهی می‌کنم.

۱۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
عین الف

خوبی و خوشی

«بسم الله الرّحمن الرّحیم»

سلام به همه‌ی دوستان بزرگوار! نوروز و سال نو بر همگی مبارک! بابت غیبت‌ها و تأخیر در شرکت در پویش‌هایی که دو نفر از دوستان لطف کرده بودند و از من دعوت کرده بودند، پوزش می‌طلبم. دعاگوی تندرستی و دلشادی و سربلندی همه‌ی دوستان بزرگوار هستم و از درگاه خداوند توانای مهربان چنین می‌طلبم: «پروردگارا! در بهار پیش‌رو و سال نو، جان ما را چون شکوفه‌های بهاری به نسیم رحمت خویش شکوفا کن، احوال ما را به عطر یادت خوش گردان، راه ما را به نور هدایتت روشن کن و گام‌های ما را در مسیر رشد استوار و پویا بدار!»

در ادامه چیزهایی به‌هم بافته‌ام از احوال خودم و اقوال بزرگان، ان شاء الله خیلی نامربوط و کسل‌کننده نباشد.

۲ نظر موافقین ۴ مخالفین ۰
عین الف